czwartek, 12 kwietnia 2012

Duży krok dla mnie, malutki dla ludzkości...

tumblr.com

Gdybym tak chciała zliczyć, który to z kolei blog w moim życiu to bym chyba już nie potrafiła...od 2001/2002 roku było ich sporo. Tylko tych pamiętnikowych tak z 4. Reszta to blogi albo z opowiadaniami albo związane z grafiką czy też dziennikarstwem blogowym. Ktoś może mnie kojarzyć właśnie z działalności dziennikarskiej na blogach...albo i nie.
Co ja tutaj znowu robię? Ano znowu coś zaczynam prawdopodobnie po to, aby nie skończyć, a może tym razem się uda? Spróbuję opowiedzieć wam bajkę, a nawet kilka. Czy to będzie pamiętnik, czy też nie...Chcę mieć w końcu miejsce, w którym będę mogła wrzucać cokolwiek, zdjęcia, rysunki (swoją drogą dawno tego nie robiłam) czy też fragmenty, które gdzieś tam bazgrzę z naciskiem na te fragmenty.
Kim jestem? Studentką dziennikarstwa, dziewczynką z balonikiem, ze stosem marzeń w plecaku, a to jest pierwszy krok w ich realizacji.

Witam w bajce Pauli Kiry.

"don't say that it's impossible 'Cause I know it's possible"
  • Date: 20:22
  • Author:
  • Labels:

0 komentarze:

Prześlij komentarz